bodylab blog

Banana Caramel Oats

10.02.2017

Havermout of Oats zie je tegenwoordig overal terug komen. Dat is niet voor niets. Havermout is erg vezelrijk en daardoor blijf je lang verzadigd. Zeker met de toevoeging van eiwitpoeder, want ook eiwitten verzadigen lang. De eiwitten zijn niet alleen goed voor de verzadiging maar natuurlijk ook voor het herstel van de spieren.

In dit recept is gekozen om de havermout op smaak te maken met Bodylab Vanille whey en als toppings worden banaan, Bodylab Coco Flakes en de Bodylab Proteinbar Banana Caramel gebruikt. Heerlijk clean cheaten dus! 

Wat heb je nodig?

Moeilijkheidsgraad: Gemakkelijk
Bereidingstijd: ca. 5 minuten

Recept Banana Caramel Oats

Meestal zal dit recept gemaakt worden als ontbijt. ’s Ochtend heb je niet veel zin om uitgebreid in de keuken houden. Daarom houden we dit recept lekker simpel. 

Prak een halve banaan met 30g havermout en 1scoop whey. Voeg daarna 190ml warm water of melk toe. Begin met een scheutje en roer af en toe even. Op deze manier voorkom je dat het gaat klonteren. 

banana-caramel-oats-whey-protein

Snijd hierna de proteinbar in tweeën en banaan in stukjes en voeg ze toe aan de havermout. Maak het ontbijt nu af met Cocoflakes naar smaak.

Enjoy clean cheating!

voedingswaarde-banana-caramel-oats

New Call-to-action

Topics: Recepten, Alle artikelen

Written by Team Bodylab

Bodylab is specialist op het gebied van sportvoeding in de Benelux. We werken enkel met professionals en deze webshop is ontstaan uit de jarenlange ervaring die we hebben opgedaan op het gebied van training en sportvoeding.
Find me on:

Aanbevolen voor jou